77538450-1 تلفن

نساجی ترنج    (نفیس بافت )

                         سهامی خاص

کالای خواب نساجی ترنج نفیس بافت

بالش بال فایبر توپی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

بالش ها در انواع مختلف سفت، نرم، کوتاه و یا بلند عرضه می شوند اما در این میان بالش هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت با رفع نیاز سلایق گسترده ای از مشتریان توانسته از محبوبیت بالایی در بین انواع مختلف بالش ها برخوردار باشد. مهمترین ویژگی بالش هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت نوع الیاف استفاده شده و طراحی منحصر به فرد شکل بالش هست که در ادامه به آن می پردازیم:

الیاف ها در زندگی ما نقش بسیاری دارند و در تولید انواع محصولات از آن بهره می بریم. الیاف استفاده شده در صنعت تشک و کالای خواب در ۳ نوع ( بال فایبر – میکرو فایبر – نانوفایبر ) میباشد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. الیاف میکروفایبر در فرایند حلاجی بسیار نازک تر از انواع دیگر الیاف ها می شود و از ضخامت بسیار پایین و نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است. تیم تولید و مهندسی ما با بهره گیری از این ویژگی در تولید بالش هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت توانست بالشی مطابق استانداردهای بالا  بهداشتی و سلامت تولید و به خدمت مشتریان خود درآورد.

لحاف لایت شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

با توجه به لحاف های لایت هتلی  موجود در بازار ایران و بررسی نقاط ضعف و قوت رقبا بر آن شدیم لحافی تولید کنیم که علاوه بر دارا بودن تمام نقاط قوت شامل زیبائی ، دوام ، نرمی و لطافت در عمر بیشتر و دوام در شستشوی بالا  مورد توجه مراکز اقامتی و هتل ها قرار گیرد  .

الیاف ها در زندگی ما نقش بسیاری دارند و در تولید انواع محصولات از آن بهره می بریم. الیاف استفاده شده در صنعت تشک و کالای خواب در ۳ نوع ( بال فایبر – میکرو فایبر – نانوفایبر ) میباشد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. الیاف میکروفایبر در فرایند حلاجی بسیار نازک تر از انواع دیگر الیاف ها می شود و از ضخامت بسیار پایین و نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار است. تیم تولید و مهندسی ما با بهره گیری از این ویژگی در تولید لحاف لایت هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت توانست لحافی تولید کند که با استفاده از الیاف فشرده لائی 300 گرمی که بصورت یکنواخت در طول و عرض و با تراکم یکسان دوخت گردیده است . برای تقویت بیشتر و بالا بردن عمر لحاف ها در چهار گوشه لحاف ها با نوار پی وی سی با نخ سه لایه     پلی استر دور دوزی شده تا در شستشوی مدوام عمری طولانی تر داشته باشد .

ملحفه شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

  • ملحفه های طرحداراین شرکت  دارای رنگ ثابت می باشند  
  • در فرآیند تولید پرز سوزی شده و به هیچ عنوان پرز نمی دهند
  • با رعایت دستورات شستشو 100 % دارای ضمانت می باشد
  • قدرت لکه بری بالا در شستشوی معمولی ملحفه ها
  • تراکم بافت بالا و مقاومت بیشتر در مقابل شستشو
  •  انواع محافظ تشک شرکت نساجی ترنج نفیس بافت
  1. سرویس ملحفه یک نفره  3 تکه شرکت نساجی ترنج نفیس بافت (یک ورق ملحفه ساده ، یک ورق ملحفه کشدار ، یک عدد روبالشتی )
  2.  سرویس ملحفه دو نفره  4 تکه شرکت نساجی ترنج نفیس بافت (یک ورق ملحفه ساده ، یک ورق ملحفه کشدار ، دو  عدد روبالشتی  )

پتو شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

این شرکت تولید کننده انواع پتو های راشل یا سیلک می باشد که پتو های خود را با نامها و مشخصات متفاوت تولید می کند و در دو نمونه برجسته و معمولی به بازار عرضه می کند انواع پتو هتلی  شرکت نساجی ترنج نفیس بافت بشرح زیر می باشد .

  1. پتو هتلی از جنس اکرولیک  شرکت نساجی ترنج نفیس بافت
  2. پتو هتلی از جنس پلی استر (فن آوری شده) شرکت نساجی ترنج نفیس بافت
  3. پتو ژله ای شرکت نساجی ترنج نفیس بافت
  4. پتو مسافرتی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

پروژه های کارگاهی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

شرکت نساجی ترنج نفیس بافت تلاش نموده است با تجربیات کسب شده در تجهیز  پروژه های متعدد کارگاهی و با توجه به اهمیت کارفرمایان محترم به کیفیت کالای خواب ، قیمت مناسب ، دوام بالا بدلیل استفاده مستمر کارگران و شستشوی مداوم تلاش نموده است با بهره گیری از برترین کالاهای تولید داخل مرغوب ترین و با کیفیت ترین کالای خواب را بهترین و مناسب ترین قیمت تقدیم کارفرمایان نماید .

 محافظ تشک شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

با افزایش میکروب , قارچ و باکتریها در محیط های زندگی ما و به دلیل دیده نشدن با چشم به تدریج سلامت ما به خطر می افتد . یکی از محیط های مهم در زندگی ما محیط خواب است . چرا که ساعتها داخل آن به استحراحت میپردازیم و گاها ممکنه با پوست ما تماس مستقیم داشته باشد . کم کم تشک خواب , محلی برای زندگی میلیون ها و شاید ترلیونها موجود ریزی باشد که از سلول های مرده بدن شما تغذیه میکنند و ممکنه از طریق بینی , گوش و یا پوست وارد بدن شما شوند .

برای جلوگیری از انباشت این جانواران که با چشم غیر مسلح دیده نمیشوند , پیشنهاد میشود از محافظ تشک آنتی باکتریال شرکت نساجی ترنج نفیس بافت استفاده کنید , ضمن ایجاد محیط امن بهداشتی از نفوذ هر گونه مایعات  و ترشحات بدن به تشک بصورت قطعی ممانعت به عمل آورده اید .

شما قادر به شستشو تشک نیستید چون به هیچ طریقی شستشو و خشک نمیشود , اما میتوانید محافظ تشک شرکت نساجی ترنج نفیس بافت را به سادگی در هر زمانی بشویید و هنگامی که محافظ ضد آب تشک را در می اورید میبینید که تشک زیر کاور چقدر تمیز باقی مانده است .

محافظ های آنتی باکتریال رویه ای پنبه ای دارند و لایه ای از جنس پی وی سی که از نفوذ آب جلوگیری میکند . دور تا دور پد محافظ 4 عدد کش قرار گرفته که محافظ را به تشک محکم میچسباند .

تشک های طبی فنری و طبی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

امروزه دغدغه اغلب شرکت های تولید کننده تشک ظاهری زیبا ، عمر طولانی ، دوام بیشتر می باشد . شرکت نساجی ترنج نفیس بافت بدلیل ارائه خدمات پس از فروش و پایبندی به شعار مشتری مداری خود تلاش نموده است با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار داخلی (استفاده از مواد 100% بهداشتی و مواد نو ) باکیفیت ترین تشک را به مناسب ترین قیمت بدون حضور هیچ گونه واسطه ای بدست مصرف کننده برساند .

بدلیل اسقبال بی نظیر مشتریان این شرکت تیم مهندسی و طراحی این شرکت تلاش نموده است با در نظر گرفتن خواسته مشتریان تشک های خود را تنوع در سایز و اندازه در دو نوع تشک طبی فنری و تشک های 100 % طبی تولید کند .

باکس هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

باکس هتلی نسل جدیدی از تخت خواب است که ظاهری لوکس و مدرن دارد جای تخت خواب های قدیمی را  گرفته است . باکس هتلی به عنوان یک محصول جدید روز به روز از محبوبیت بیشتری در بین افراد ، ارگان ها ، مراکز اقامتی و بویژه هتل ها دست پیدا کرده است  . این مدل از تخت خواب ها که از ترکیب تخت خواب و تشک با روکشی از پارچه درست می شود جلوه زیبا و بی نظیری را به اتاق خواب شما می دهد.

باکس هتلی شرکت نساجی ترنج نفیس بافت در واقع نوعی تخت با اسکلت فلزی است (پروفیل صنعتی سبک با قابلیت حمل آسان) که روکشی پارچه ای از جنس پارچه ژاکارد دارد و دارای طرحی ساده ،  زیبا و شیک است.

باکس های شرکت نساجی ترنج نفیس بافت در دو ابعاد یک نفره و دو نفره در ابعاد استاندارد تولید می گردد .

حوله دست و صورت ، حمام ، تن پوش شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

شرکت نساجی ترنج نفیس بافت  با بهره گیری از متخصصان این صنعت و با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تلاش دارد با استفاده از مرغوب ترین نخ های موجود در بازار ایران محصولی در خور شان ایران و ایرانی تولید نماید . کلیه تولیدات این شرکت از جنس 100 % پنبه خالص می باشد ، پنبه یکی از محبوب‌ترین الیاف تولید حوله در بین تولیدکنندگان حوله می‌باشد. پنبه قابلیت جذب آب بالایی دارد و به آسانی قابل شستشو می‌باشد.حوله‌هایی که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شوند جزو محصولات ارگانیک طبقه بندی می‌شوند.

تخت فلزی یک و دو طبقه شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

- مواد اولیه به کار رفته در تولید تخت فلزی :

جنس لوله ها و قوطی های به کار رفته در تخت خواب فلزی آهن درجه یک کارخانه خاورصنعت می باشد ضخامت آهن قیدها 90 میباشد و ضخامت سرقیدهای تخت خواب فلزی 5 mill بوده و کلیه ی درپوش های تختخواب فلزی طرح هشت ضلعی الماسی است .

آدرس دفتر مرکزی : تهران - خیابان طالقانی - بعد از چهار راه بهار - جنب بانک اقتصاد نوین - پلاک 92 - طبقه 4 - واحد هشتم 

واحد فروش : 36- 77626234 - 021

مدیریت : 1-77538450 -021

فکس : 77626237-021

واتساب : 09224347613

آدرس کارخانه : کیلومتر 15 جاده آبعلی - منطقه صنعتی خرمدشت - خیابان قائم - خیابان دانش 4 - پلاک 46 -  قصر خواب آناهید